16 Aralık 2009 Çarşamba

Bir Süre Kayıptım

Views


Uzun bir süredir bir zaman bulupta yazı yazamadım.Bu yüzden bu süre boyunca blog biraz duraksadı.Sizlerden özür diliyorum.Neden yazamadığımı aşağıda açıklayacağım.Yazamadığım boş günlerin acısını ileriki günlerde çıkaracağımı sizlere duyuruyorum.

Yazamamın sebebine gelince en iyi arkadaşlarımdan biri olan Onur ile ben bir süredir bir blog açıp orada sporla ilgili yazılar yazmayı amaçlıyorduk.Yaklaşık bir ay önce de amacımıza ulaştık ve tarafsız taraftar isimli bir blog kurduk.Bu blogta her tür spordan her türlü olayı tarafsız bir şekilde yorumlayarak sizlere duyurmak amacımız.Bu blogta günlük spor haberleri, verilen demeçler, spordan ilginç manzaralar, videolar, biraz magazin ve araştırma yazılarını bulabilirsiniz.İsterseniz bir siteye uğrayın beğenirseniz ne ala beğenmezseniz de daha iyi yapmaya çalışırız.Beğeneceğinizi umarak işte sitemizin adresi;

http://tarafsiztaraftar.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder