30 Ekim 2009 Cuma

"Kader konuşabilir miyiz?"

Views

Bugün 500t ile rutin yolculuğumu yapıyordum.Sadece arkadaki beşlinin önündeki koltuk boştu.Doğal olarak bende oraya oturdum.Cam kenarında oturduğum için dışarıya bakıyordum.Birden kafamı çevirdim yanımdaki adam telefonundan birine mesaj yolluyordu.Ben de kime yazdığını merak ettim ve baktım.Abimiz mesajı yazmak konusunda biraz ağır kaldığı için neler yazdığını fazla kasmadan okuyabiliyordum.Yazmasını bitirdikten sonra o anlamlı cümle ortaya çıktı.Aynen şöyle:"Merhaba nasılsın 15.3 o.sora telefonla konuşabilirmiyiz?" Okuduktan sonra kime yazdığını ilk başta kestiremedim.Ama gönderilen ismi görünce tamam dedim.Gönderilen insan sevgili ablamız "Kader".Kader ile saygıdeğer abimiz belli ki bir ilişki içerisndeler.Daha doğrusu yolun başındalar.Benim anladığım veya tahminim budur.Belki tam tersi bir şey çıkabilir ama eğer düşündüğüm gibiyse abimiz fazla resmi takılıyor.Abim benim girsene olaya böyle resmi davranmak sana zaman kaybettirir.Tam farklı düşünceler, tahminler yürütürken abim gideceği yere geldi ve otobüsten indi.Yüzümde bir tebessüm olduktan sonra birden herşeyi unutuverdim ve camdan dışarıya bakmaya devam etti.
Bir 500t manzarası da böyledi.Yeni olaylar ve manzaralarla tekrar görüşmek üzere:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder