30 Ekim 2009 Cuma

Staj defteri belası

Views

Malum yazın bir şirkette şantiye stajımı yaptım.Tamı tamına 35 gün...Kolay olmadı.İlk günler biraz zorlansam da daha sonra hem şantiyeye hem de orada çalışanlara alıştıktan sonra zevkle gitmeye başladım.Neyse staj bittikten sonra herkesin de bildiği gibi staj defteri yazılmalıydı.İki ay biraz salladım işi nasıl olsa yazarım diye.Sonuçta yazdım ama teslim etmek için son haftadaydık ve ben anca bitmiştim.Bitirdikten sonra mühendise götürdüm imzalatmak için.Bazı eksik yanları olduğunu ve tamamlamamı söyledi ve ben de dediklerini yaptım.Staj defterindeki son pürüzleri hallettikten sonra geriye defteri teslim etmek kaldı.Bugün aslında derse gitmek aklımdan geçmiyordu.Staj defteri olmasa sabah kalkacağımda yoktu.Sabah 10 da kalktım ve kahvaltıdan sonra 11 de yola koyuldum.Okula varınca bir şey hemen gözüme çarptı.Okula giren çıkan yoktu.O "ağaçlı yol" tarihinin en boş gününü yaşıyordu.Neyse fakülteye geldikten sonra kapıda bir yazı asılmıştı.Şaşırarak okudum.İlaçlamadan dolayı okulun kapalı olduğunu söylüyordu.Şaşırmıştım çünkü tatil edildiğini görmedim duymadım.Hemen staj defterini ne yapacağım hakkında düşünmeye çalıştım.Çünkü bugün son gündü ve vermem gerekiyordu.Defterle ilgili güvenliğesordum ama heberinin olmadığını söyledi.Haberi olmayan öğrenciler gelmeye devam ediyordu ve herkes şaşırıyordu.Ben de bir arkadaşımı aradım staj defterini verip vermediğini ve bugünün tatil olduğunu bilip bilmediğini sordum.Meğer benimde içinde buluduğum küçük bir azınlık tatil olduğun bilmiyormuş.Neyse staj defteri tesliminin pazartesiye ertelendiğini duyunca rahatlamıştım.Sonra metroya binerken bugün ne olduğunu anlamaya çalıştım.Boşu boşuna 5 saatlik bir yolculuk yaptığımamı, yağmurda ıslanmamamı üzüleyim yoksa staj defterinin tesliminin ertelendiğine ve 2 günümün daha olmasınamı sevineyim.Bu karmaşık duygular içinde 500t ye bindim.Bu defterin beni daha fazla zorlamadan teslim etmeden içim rahat etmeyeceğini görmüş olduk.En kısa zamanda senden kurtuluyorum defter son günlerini iyi geçir:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder