15 Eylül 2009 Salı

Şampiyonlar Ligi 1.hafta maçları

Views

A grubunda Juventus kendi sahasında Bordeaux’u ağırlarken M.Haifa ise Bayern Münich’i konuk edecek.Juventus Bordeaux karşısında favori ve kazanacağını düşünüyorum.Fakat kolay maç olmayacaktır.Bordeaux kaliteli ekip ve Juventus’U zorlayacaktır.Yine de fazla golün atılmayacağı ve Juventus’un kazanacağı bir maç olur.Diğer maçta ise favorinin Bayern olmasına karşın ben biraz şüpheliyim.Çünkü Bayern bu seneye kötü başladı ve istikrarlı olamayı beceremedi.Bu durumun belli bir süre sonra geçeceğini düşünüyorum ama bu maçta bu durum ortdan kalkarak rahat bir şekilde kazanır mı bilemem.Yine de Bayern kazanır diyorum ama ilginç bir skor da çıkabilir.

Gelelim B grubuna.Temsilcimiz Beşiktaş çok zor bir maça çıkacak.Kendi evinde Manchester United’i ağırlayacak.Beşiktaş’ın şu anki durumunu düşünürsek pek de umutlu olduğumu söyleyemem.Hem Beşiktaş’taki bu durum hem de Manchester’in şu anki durumu göz önüne alındığında Beşiktaş’ın bırakın galip gelmesini puan bile alması sürpriz olur.Beşiktaş en azından 1 puan alması gerekiyor.Hem gruptaki durumu için hem de moral kazanmak için puan alınması çok önemli.İnşallah bunun farkındalardır da iyi bir futbolla birlikte puan veya puanlar alırlar.Gruptaki diğer maç ise Wolfsburg ile CSKA Moskova arasında oynanacak.Wolfsburg bu maçtan galibiyetle ayrılacağını düşünüyorum.Bir sürpriz olacağını tahmin etmiyorum.

C grubunda ise Marsilya-Milan ve Zurih-Real Madrid maçları oynanacak.İlk olarak Zürih-R.Madrid maçını değerlendirelim.Kesinlikle R.Madrid kazanacaktır.Zürih’in dayanacağını düşünmüyorum.Marsilya Milan karşısında şansı var fakat Milan da kolay teslim olmaz.Maç ortada gibi duruyor fakat ben Milan’ın kazanacağı veya beraberlik olacağını düşünüyorum.

D grubunda Chelsea Porto karşısında ve A.Madrid de APOEL karşısında galip geleceklerini düşünüyorum.Her iki maçta da sürpriz yaşanmaz.Fakat Porto Chelsea’yi biraz zorlayabileceğini düşünsem de Chelsea maçı alır diyorum.

E grubundaki maçlar Lyon-Fiorentina ve Liverpool-Debrecen…Liverpool zayıf ekip karşısında zorlanmadan galip gelecektir.Eğer Debrecen puan alabilirse bu haftanın sürprizini yapar.Diğer tarafta Lyon bu sene iyi kadrosuyla Fiorentina önünde kendi sahasında galip geleceğini düşünüyorum.Fiorentina’nın galip gelmesi uzak bir ihtimal olmakla beraber beraberlik de çıkabilir diyorum.

F grubunda bu haftanın en önemli maçı var.Milan ve R.Madrid’in aralarında oynacakları maçların sonuçları kadar bir maçın daha bir çekişmenin daha sonucu merak ediliyor.O maçın o çekişmenin adı İnter-Barcelona.Bu maç herkes tarafından merakla bekleniyor.Futbolu takip edenler bu maçın hemen başlamasını, başladıktan sonra hemen bitmemesini istiyorlar.Çünkü sahada bir futbol şöleni olacağından eminim.Niye herkes bu maçı bekliyor?Çünkü herkesin bileceği gibi bu yazın bir takas gerçekleşti ve Eto’o ile İbrahimoviç takım değiştirdiler.Bu takastan sonraki ilk karşılaşmaları olduğu için heyecanla bekleniyor.Açıkcası ben Barcelona’nın kazanacağını düşünüyorum veya kazanmasını istiyorum diliyorum.İnter kapalı oynayacak ve Barcelona’nın üstüne gelmesini bekleyecektir diye düşünüyorum.Ne olursa olsun ben Barcelona’nın kazanmasını istiyorum ve bir Barcelona taraftarı olarak sevinmek istiyorum.Grubun diğer maçında ise D.Kiev ile R.Kazan karşı karşıya gelecek.D.Kiev’in kazanacağını düşünüyorum.

G grubunda Sevilla’nın Urziceni gibi kendisine göre zayıf bir ekip karşısında zorlanacağı ihtimali düşük bir ihtimal.Rahat kazanacaktır.Diğer maç Stuttgart ve Rangers arasında oynanacaktır.Stuttgart Bundesliga’ya kötü bir başlangıç yaptı.Gomez’in gitmesinden sonra kan kaybettiler.Rangers karşısında işleri çok zor.Beraberlik ihtimali üzerinde duruyorum.Biri kazanacaksa da Rangers’in kazanacağını düşünüyorum.

H grubu önceden de dediğim gibi Arsenal için kolay bi grup ve rahat bi şekilde çıkacaklardır.İlk maçta Standard karşısında rahat bir galibiyet alacaklardır.Grubun diğer maçında ise Olympiakos evinde Az’i ağırlayacak.Olympiakos taraftarıyla bir olup sahadan galip ayrılmak isteyecektir.Fakat AZ’nin kolay teslim olacağını düşünmüyorum.Ortada bir maç gibi duruyor.En azından Olympiakos evinde kaybetmez diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder