15 Eylül 2009 Salı

Avrupa Ligi 1.hafta maçları

Views

Avrupa ligindeki ilk hafta maçları hakkındaki görüşlerim şöyledir.

A grubunda Ajax ve D.Zagreb’in kazanacağını düşünüyorum.

B grubunda Valencia ve Genoa’nın kazanacağını düşünüyorum.

C grubunda Celtic ve Hamburg’un kazanacağı düşüncesindeyim.

D grubunda S.Lizbon ve Hertha Berlin galibiyete yakın.

E grubunda Fulham ve Roma galibiyete yakın takımlar.

F grubunda D:Bükreş’in kazanacağını tahmin ediyorum.Panathinaikos-Galatasaray maçı ise zor maç olacaktır.Ama Galatasaray inşallah kazanıp Türkiye’ye döner.

G grubunda Lazio ve Villarreal’in sahadan galip ayrılacak takımlar.

H grubunda ise Fenerbahçe ve S.Bükreş’in rahat bir şekilde gaip gelecektir.

I grubunda Benfica kazanır, Everton-AEK maçı ise ortada bir maç.Ama Everton’un saha avantajını iyikullanacağını tahmin diyorum.

J grubunda Shakhtar kazanır Partizan-Toulouse maço berabere biter.

K grubunda hem Sparta Prag-PSV hem de Cluj-Kopenhang maçı berabere biter diyorum.

Son olarak L grubunda Werder Bremen ve A.Bilbao kazanır diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder