3 Kasım 2009 Salı

Gevşeklik....Unutkanlık....

Views

Son zamanlarda bu iki durum sıkça yaşanır hale geldi.Unutmak gevşekliğin bir sonucu olarak çıkmasından dolayı onu fazla önemsemiyorum.Gevşekliğin nedenini gerçekten bilmiyorum.Belki gerçekten rahat gevşek davranan biri oldum veya bir sıkıntım var ben farkında değilim (nasıl olacaksa) ya da aşığım!!Şimdi bu olasılıkları bir düşünelim.Şu ana kadar hiç rahat hareketler içinde bulunmadım, herşeyi yerli yerinde ve zamanında yaptım.bu gitti.Sıkıntı konusunda gelince arada bir bazı şeyler yaşıyorum, görüyorum.Bunlar gerçekten beni üzüyor ama elimden bir şey gelmediği için içime atıyorum.Sebep bu mudur emin değilim.Bir diğer olasılık ise sevdalanmam:) Bunun hakkında bir şey söylemek istemiyorum, çünkü özel hayata giriyor.Olasılıkları düşünmeye devam edeceğim ve cevabını bulduğum an paylaşarım.
Bu durum sinir bozucu tarafı bir arkadaşım benden kendisine yardım eli uzatacak olan çizimleri beklerken ben her seferinde unutuyorum.Diyorum ki tamam eve gidince getiririm ama eve gelince uçmuş gitmiş.Ha bugün ha yarın derken dönemin bitmesinden korkuyorum.Burdan kendisine sesleniyorum:"Merak etme en kısa zamanda çizimler eline ulaşacaktır.Sham sözü"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder