9 Kasım 2009 Pazartesi

"g"yi kaç almalıyız?

Views

Vize haftası geldi çattı.Kendilerine hoşgeldin diyoruz.En az hasarla geçip gitmesini diliyorum.Neyse bugün dinamik vizem vardı.Sorular biraz kolay geldi ve kısa süre içinde 3 soruyu yaptım.4.soruyu nasıl yapabilirim diye düşünürken asistan "g"yi kaç almamızı söyledi.Çünkü belirtilmemiş kaç alınması gerektiği.Asistan "9.80" alın dedi.Hemen 2-3 kişi atıldı."Ama biz 9.81 aldık".Asistan gayet doğal karşılayarak bu cümleyi olur dedi.Ama ben ve bir arkadaşım birbirimize bakarak bir anda kopmuş bulunduk.Yani 9.80 alsan ne olcak 9.81 alsan ne değişcek.Eh be çocuk.Kendinde misin sen.Neyse koptuğum için arkadaşa selamımı çaktım ve sınav kağıdını verip çıktım.Çocuk sayesinde gülerek sınıfı terk ettim.Sağol bro.
(Bu arada sınav esnasında yanıma çok güzel bir kız oturdu.Arada bir kesmedim desem yalan olur :D:D)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder