12 Kasım 2009 Perşembe

"Pes" artık Japonya

Views

Dün akşam arkadaşımla pes2010 oynuyorduk.Dünya kupası yapalım dedik bir heyecanı olsun diye.Hollandayı seçtik neredeyse hiç portakalları seçmemiştik bir deneyim olsun istdik.Neyse gruptaki diğer takımlarda sırasıyla şunlar geldi.Nijerya,Fildişi sahilleri ve Japonya.Başladık turnuvaya.Nijerya ve Fildişiyle oynadığımız maçlardan 4 puan çıkardık.Son maç Japonya ile ve diğer maçın skoruna göre bize beraberlik yetiyor.Japonya ise tamamen 3 puan parolası ile çıkıyor.Çünkü gruptan çıkma şansları var.Hakemin düdüğü ile birlikte meşin yuvarlağı döndürmeye başladık.Maçın başlaması ile Japonlar müthiş bir presle başladılar ama arkada bu presin sonucu boşluklar vardı.Ben hemen bunu farkettim ve arkadaşa eğer bu boşlukları kullanırsak bu maçı rahat kazanırız.Fikir güzeldi tamam ama uygulama kısmına gelince hep takıldık.Japonlar top çeviriyor sürekli ve top bizdeyken de bunaltıcı pres yapıyorlardı.Japonların bu oyununa fazla dayanamadık ve maçı 2-0 kaybettik ve turnuvadan elendik, Japonya gruptan çıktı.Doğal olarak biraz şaşkınlık vardı ama sonra şaşkınlığın yerini gülümseme aldı.
Bu turnuva bizi kesmediği için bir daha dünya kupası yapalım dedik.Bu sefer İspanya'yı seçtik.Rakiplerimiz arasında ise sürpriz takımlar vardı.Biri Hollanda diğeri ise Japonya.Kaderin bir cilvesi ne yapacaksın.Neyse ilk iki maçımızı yaptık ve 4 puanı cebimize koyduk.Geldik Japonya maçına.Geçen maçtan kalan bir intikamımız vardı.Bu yüzden hırslıydık ve bunun sonucunda maça iyi de başladık.Önceki oynadığımız gibi maç pozisyonlu geçti.Tarih tekerrürden ibarettir diyerekten Japonya 2-0 öne geçti.Bir an için oynamayı bırakmak istemiştim ama boşver dedim nasıl olsa biz çıkarız diye.Neyse sonlara doğru bir gol sıkıştırdık ve 2-1 bitti maç.Tabiki Japonya yine gruptan çıktı ve bu sefer lider olarak.İçimden bu Japonya neymiş be gerçekten tebrik ediyorum dedim.Yolumuza devam ederken bir engelle karşılaştık.O da ikinci turda Arjantin'in gelmesi idi.Bir anda tüm umutlarımız yok oldu.Klas adamlarıyla bizi perişan ettiler ve 2-0 yenerek bize İspanya'ya giden uçağın biletlerinden verdiler.Bizde kırmadık ve evimize geldik.
Bir pes2010 macerası da bu kadardı.Japonları hiçbir zaman unutmayacağım.En yakın zamanda tekrar kendileriyle karşılaşmayı umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder