10 Kasım 2009 Salı

Sırdaşlık bitti mi?

Views

Sırdaş kelimesine bazen çok büyük anlamlar yükleriz bazen ise sadece kelimeden ibarettir bizim için.Bu kelimenin hayatıma girmeden önce benim için bu kadar anlamlı olacağı aklıma bile gelmezdi.Nasıl oldu bilmiyorum ama birden biriyle konuşmaya başladık,birbirimizden bahsettik.Yani sırdaş olma yolunda adımları attık.Sonra samimi bir şekilde arkadaş olduk.Ama bir noktadan sonra sadece arkadaş değil,sevincimizi üzüntümüzü paylaştık.Benim birine bu kadar güvenebileceğim aklıma gelmezdi.Çünkü daha önce baya hasar almıştım bu gibi durumlardan.Bu sefer doğru olduğundan emindim.Çünkü sırdaşlık anlaşmasını imzaladığım insan dünya tatlısı bir insan.O'nu anlatacak kelimeler bulunmaz herhalde.
4 sene herşeyi paylaştığın insanla arana mesafe girince yani ayrı okullara gidince maalesef sırdaşlık makamı da biraz olsun zarar görüyor.Gerçekten hemencecik etkilerini görmeye başladım.Giderek konuşma sayımız azalmaya başladı.Ve sonra iyice tükendi.O eski sırdaşlık makamından eser yok artık.Hala birbirimize sırdaş diye sesleniyoruz ama en azından ben öyle düşünüyorum artık sırdaş diye bir şey kalmadı gibi.Üzülerek söylüyorum ama böyle.Ama yeni bir başlangıç yapabilme ihtimalimiz var.Yeniden eskiden olduğu gibi yine bir şeyler paylaşırız umarım.Çünkü onunla konuşunca insan rahatlıyor.Gerçekten:)Paylaştıkça paylaşası geliyor.
Neyse fazla duygusal yoluna girmeden kesmek istiyorum.Son olarak şunu demek istiyorum iyi ki sen varsın ve iyi ki senin gibi bir sırdaşa sahibim.Eski günlere dönmek dileğiyle sana selamlar gönderiyorum:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder