10 Temmuz 2009 Cuma

İTÜ ders kaydı ile tanışma faslı

Views

Bu ders kaydı hakkında hiçbir şey bilmediğimden İtü'yü kazanınca çok sevinmiştim.İtü'yü kazanmanın mutlulukla etrafımdakilere hava atıyordum.Neyse geldik istanbul'a kaydımızı yapmak için.O gün çok şaşımıştım çünkü inanılmaz bir kalabalık vardı.Uzayıp giden kuyruklar vadı.Düşündüm koskoca İtü'de öyle bir manzara olması şartmıydı diye.Yeni geldiğim için fazla üstünme durmadım böyle büyük okullarda bu gibi durumların olabiliceği fikrine sahip oldum.Kaydımızı olduk sıra geldi ders kaydına.İlk kez bu işlemi yapacağımdan bir tedirginlik vardı.Bu sistem nasıl çalışıyor nasıl yapılcak diye.Biraz araştırdım öğrendim ve büyük gün gelmişti.Bilgisayarın başına oturdum.Siteye girmek için mozillamı açtım.Siteni ismini yazdım ve tıkladım.Sonra o kötü manzarayla karşılaştım.Bırakın ders kaydının yapılamamsını daha girmem gereken siteye giremiyordum.Bir an şaşkınlıkla bilgisayara baktım.Çözümler bulmaya çalışıyordum ama bir türlü olmuyordu.Daha sonra öğrendim ki koskoca İtü'nün sistemi bir ders kaydı sırasında yavaşladığı ve binlerce öğrencinin yükünü kaldıramadığını öğrendim.Burada İtü'den bahsediyoruz ama gelin görün ki bu yükü kaldıracak ne bir sistem vardı ne de başka bir çözüm bulmaya uğraşılıyordu.Artık öğrencilerin şansına bırakılmış ve kendi başlarının çarelerine bakmalarını istenmiştir.İşte bu duygu ile tüm haftamız heba oluyor.Ben gerçekten şanslıydım galiba belli çözümler bulmuştum.Bulamayanlarınsa haykırışlarını duymuştum.Bu duygu sadece İtü'lü olanların hissedebileceği bir histir.Bir süre sonra alışmaya başlıyorsun.Yeni tilkilikler arayaşına giriyorsun.Sonuçta istediğini elde ediyorsun.Biraz yorucu yıpratıcı,aklı dengeyi bozucu olabilir ama zevklidir, heyecanlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder